Klockan är över tolv..

God kväll på er där ute. Jag sitter fortfarande uppe och kollar på Vampire Diaries, ska snart gå och sova men först hade jag tänkt berätta om vad jag har gjort denna dag. Var ute på en promenad med katterna och Nemo älskar verkligen att klättra i träd, han tar all sats i världen och spring mot träden och hoppar upp ser jätte kul ut. Tequila är lite mer tillbakadragen trots att det var hon som började klättra i träd. Senare mot eftermiddagen åt jag och min familj middag ute för att fira pappas födelsedag som är nu idag (efter detta tolvslag som var för ungefär en timme sedan). Vi ska även fira hans födelsedag idag, äta tårta och må bra!

Annars idag så har jag börjat studera i min IBS sjukdom och skrivit ner vad man får äta och inte äta, ska försöka att skriva ner så fort jag äter något jag får ont i magen av osv så att jag kan hålla mig undan från det. Det är nog på tiden att försöka leva utan smärta dagligen och tänka på sig själv lite mer. Var även hos doktorn i torsdags och tog blodprover för att kolla så att allt är som det ska, fick göra lite andra prover också och jag ska få träffa en dietist som ska hjälpa mig med vad jag ska äta och inte, det ska bli riktigt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0