Förkylning

Idag skulle jag träffa Sanna för att plugga på biblioteket i centrum men jag känner mig inte tillräckligt kry för att åka dit. Jag frågade Sanna om hon kunde komma hit istället så jag bakade en sockerkaka som tilltugg och som tack för att hon sa att det gick bra. Men nu kom det upp lite andra saker som hon var tvungen att ta tag i så jag vet inte om hon hinner komma innan hon ska iväg på middag.

Lilla jag får sätta mig själv och plugga lite så jag inte hamnar efter och kuggar på proven osv. Känns inte alls kul om det blir så. Måste jobba på att bli frisk också, vill inte ha det så här, blääää..

ps. Jag har gjort om bloggen lite med mina söta katter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0