Finner ingen rubrik

Alla har vi väl någongång haft funderingar kring livet, vad ska jag göra, vad ska jag bli, vem är jag osv. Kommer man någonsin att komma fram till det? Jag kan nog gå i flera år och fundera på vad jag vill göra i livet. Jag vill kämpa för att utvecklas inom min smyckestillverkning och göra det till något större än vad det redan är. Vill inspirera folk med mina idéer och genom det visa vem jag är. Det kanske inte är ett sånt dumt mål i livet? Har gett mig in på en utbildning där jag får lära mig allt man ska kunna för att sköta en butik och det är en bra start ifall jag vill nå mitt mål.

Känner att det är mycket jag vill göra just nu för mig själv, för att uppmuntra mig själv och må bra. Ska ta tag i det ordentligt nu.

Jag har så många drömmar och jag hoppas att nästan alla kan bli sanna.. antar att det är just dessa drömmar man ska satsa på. Inte tänka på så mycket däremellan - bara följa drömmarna och försiktigt ta sig dit!


Kommentarer
Postat av: Rainbow

kör bruden..=)=) köör.. spreda ut dina vingar och låt all fantasi komma till dig =)

DU har Inget att förlora :D hejjar på dig!!

2012-09-26 @ 01:57:10
URL: http://rainbowkissu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0