Är det verkligen en god morgon?

Hej på er. Jag och Sanna pluggade från klockan 13.00 - 19.40 igår och kom fram till en sak mer eller mindre. Det är inte lätt att göra en marknadsföringskampanj på egen hand när man inte vet hur det går till. Men jag hoppas att vi nu har börjat förstå vad vi gör så att vi kan göra klart denna uppgift.

Klockan är inte ens 07.00 och jag är vaken, vet inte varför men jag kunde inte sova längre. Känner av att jag drack öl igår vilket är mindre kul. Borde väl inte ha gått all in med att dricka öl efter en hel dags pluggande, kände att jag var värd det. Men nu kan jag inte hålla med riktigt.
 
Klockan 11.00 ska jag vara hos veterinären med katterna och sedan vid 15.15 ska jag vara hos doktorn och spinna vidarde på min remiss från Danderyd.

Kommentarer
Postat av: Okänd

Hoppas det gick bra hos doktorn. =)

2012-09-07 @ 04:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0