Skolbesök

Idag tänkte jag gå till Gångsätra gymnasium för att fråga efter mitt slutbetyg. Kan vara bra att ha det när man ska gå på intervjuer och annat i framtiden. Nu tänker säkert många: "Har inte du fått de?". Nix, man går ett SAMLAT BETYGSDOKUMENT när man går ut gymnasiet, inte vet jag varför? Såklart man borde få slutbetyget!

Sedan tänkte jag även kolla upp om lärarna sparar saker från praktiktiden, då handledaren på praktiken skrev på ett papper hur det var att ha mig där.

Olliver kommer hit efter jobbet och jag vet inte vad han tänkte göra idag, han pratade om att han ville gå på öppet hus på Stockholms Tekniska Institut. Vet även att vi pratade med Sanna i helgen om att träffa henne så att hon kunde kika på hans nya mobil eftersom att hon funderar på att köpa en sådan modell. Så jag är inte helt medvetande om vad som kommer att hända när han kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0