Så jävla bäst helg!

I fredags fyllde jag 22 år och började dagen med att åka till AF vilket inte är något man frivilligt gör men måste man så måste man. Det tog mindre än en timme att lyssna på deras möte så jag kom hem rätt hyfsat ändå. Ringde Olliver påvägen och han var redan på Lidingö så han hämtade upp mig i Ropsten så åkte vi hem till mig. Fick ett presentkort på H&M av honom med 600 kr på, så det ska bli riktigt kul att gå in i en H&M affär!

Vid 17.00 tiden åkte vi till Mysingen för att äta mat, jag, olliver och min familj. Det var riktigt mysigt på Mysingen, kanske därav namnet? Jag beställde en 200 g hamburgare med BBQ, bacon och rubbet. Den var fruktansvärt god och värd vartenda öre. Pappa åt samma som jag, mamma tog en vedugnsbakad pizza, Kenny åt en biff med pommes och Olliver tog en biff planka. När vi var klara åkte vi hem och jag ringde Sanna och frågade om vi kunde kila ner till pizzeria Larsberg och mysa lite. Tror vi var där runt 20.00-20.30, jag, Olliver, Sanna, Henrik och Mellis. Mellis hade egentligen andra planer men ville vara med lilla mig istället, hihi! Jag hade det otroligt bra på fredagskvällen med mina fina vänner och pojkvän, är jätte tacksam för allt!

Under fredagskvällen planerade vi också att vi skulle ses hos Mellis på lördagen för att äta tacos och kolla på Melodifstivalen (bästa låten vann). Vilket också blev hur lyckat som helst, jag åt mest av alla, det var så jävlans gott! Mellis är grym på att göra såser till tacos, bad henne om hon kunde hitta på något med gräddfil och vitlök eftersom att affären vi handlade på inte hade min sås jag ville ha OCH HERRRRRRRRRREGUUD vad denna kvinna kan göra goda saker!
Fick presenter av Sanna, Mellis och Henrik igår, jag ska lägga upp bilder på allt senare när jag har tagit fram en kamera osv för ni måste få se vad jag fick är supernöjd! 

Jag fick 2 ansiktsmasker, det är 2 i 1 så man kan säga att det är 4 stycken, jag fick hårinpackning, en jätte vacker skyddsängel, lösögonfransar, toffifee, 2 jätte tuffa näsdukar, avsminkningsservetter och proffs volume powder. Sist en inte minst så fick jag en underbar helg tillsammans med er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0