Inspelning av Sing a long

Idag ringde Sanna mig och frågade om jag ville följa med på en inspelning av Sing a long. Det blev ganska stressigt eftersom att vi skulle vara där halv två och jag hade precis klivit ur duschen runt tolv snåret. Hoppade på bussen som vi skulle ta till Ropsten men ingen Sanna klev på den inte så jag fick hoppa av och kolla vart hon var någonstans. Visade sig att hon hade missat bussen men som tur var hann vi med tåget istället och kom i tid till Film huset.

Programmet visas på lördag på TV3 kl. 21.30 för er som inte vill titta på Melodifestivalen. Tjoa till om ni ser oss i bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0