Idag är jag ett lyckopiller

Är otroligt glad idag och jag vet inte ens varför men jag gillar det!
Var hos sjukgymnasten 10.15 idag och fick göra lite övningar som gör mig mindre stressad,
efter det sprang jag på Sanna chef och prata lite grann. Det var lite komiskt att han var där
när jag var påväg för att träffa Sanna, hihi. Hon svarade dock inte när jag ringde för att säga att jag var klar.
Men lagom till när jag hamnade i Torsvik hörde hon av sig och tog första bästa buss dit. Jag var fullt upp i att
handla på apoteket, skulle ha mediciner och piller, lite grejer till ansiktet så det tog lite tid.
Passade även på att bli klubbmedlem på apoteket, de ni!

Nu ska jag göra nudlar och kolla på något skoj på datorn, ni får ha det så bra!
Langar en bild på solbrännan också.



Hoppas ni ser någon skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0