Då var det bara 2 dagar kvar

Känns så konstigt att fylla 22 år redan nu, när hann jag bli 20 undrar jag? Det går så fort nuförtiden med födelsedagar och framtid, ibland vill man bara stanna upp en smula och fundera om det är så här
eller tänker jag fel.

Igår var jag i centrum som sagt och slängde iväg tre cvn, Hemtex, Tehuset och Karena Lek.
Nu håller jag tummarna för att någon ska höra av sig!



Det jag ska göra på fredag (min födelsedag) är:

• Vara på AF kl. 13.00, informations möte och 3 olika saker sedan prata med min handläggare, kan ta upp till 3 timmar. Kanske inte något man frivilligt väljer att göra på sin dag, haha.

• Äta på Mysingen med mina familj och Olliver.

• Möjligtvis försöka äta tårta efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0