Besök på Sannas jobb

Idag har jag spenderat min tid hos Sanna på hennes jobb, var meningen att jag skulle dit och få lite snus som hon hade hemma till mig men det hade hon glömt, haha! Jag skulle ändå dit för att köpa lite spel till min mor sedan stannade jag kvar och köpte lite lotter till mig själv. Köpte 3 skrapkryss, 3 femman, 1 triss, 2 tia, 1 glädjelott, 1 tjugan, plus att jag och Sanna delade på 2 skrapkryss. La ut 215 kr sammanlagt på lottar, vann sammanlagt 135 kr och gick back 80 kr. Det är inte fy skam det!



Kommentarer
Postat av: S.

Du köpte väl 3 femman? haha

2012-03-01 @ 21:03:56
URL: http://welcometocloudnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0