Arbetsintervju

Kom nyss hem från min arbetsintervju med Karena Lek, Lidingö Centrum. Jag tyckte att det gick ganska bra, vet egentligen inte vad som är "jättebra" eller dåligt. Jag pratade i alla fall på om saker och svarade på deras frågor.

Dom skulle höra av sig oavsett om man fick jobbet eller inte vilket jag tycker är bra så att man vet. Det kunde ta ett tag innan dom hörde av sig eftersom att tjejen som ska sluta inte har slutat än. Dom skulle även lägga ut en annons om tjänsten om ett tag och då kan jag åtminstonde vara glad över att jag fick komma på intervju eftersom att alla inte kommer så långt. Hoppas att ni fortfarande håller tummarna för mig så att jag får detta jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0