Sjukhus besök igår

Har haft en del problem med magen och så under torsdag/fredag, hörde av mig till sjukrådgivningen igår för att
fråga vad dom trodde att det kunde vara, fick till svar "Jag föreslår att du nu åker till en akutmottgning med tanke på den informationen du beskrivit för mig". Så jag åkte in till Danderyds Akuten allt gick rätt fort, dom tog prover men som vanligt hittar dom inget fel.. ska utreda saken mer hos min husläkare. Jag antar att det har med min IBS att göra men ingen läkare verkar ha så mycket kunskap om IBS.

Ska egentligen jobba idag men jag mår fortfarande inte bra, men jag vill inte vara den som är borta från mitt jobb. Inte för att jag tror att dom inte förstår mig, att jag varit på akuten och så men vill verkligen hålla i mitt jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0