Min lediga dag

Idag är jag ledig från jobbet och hade tänkt städa men jag har inte gjort det ännu, bädda iallafall rent sängen igår och bytte till ett tunnare täcke så att man inte svettas ihjäl när man sover. Kanske får ta mig i kragen snart och städa ändå om jag orkar. Idag var det planerat att jag skulle träffa Sanna en stund men det blev inte så, istället åkte jag till min mammas "jobb" för att kolla vart det låg. Köpte lite smink på vägen hem som jag med glädje ska testa imorgon innan jag åker till jobbet för ett till 6-timmars pass sedan blir det lång helg. Är ledig från torsdag ikväll tills jag börjar jobba på tisdag igen! Så vad händer i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0