Fortfarande helg för mig

Inte för att min helg har varit toppen, jag blev sjuk i fredags samtidigt som jag satt i Tanto med Sanna och min arbetskollega + några av hans vänner. Både jag och Sanna kändes oss hängiga så vi drog upp mot T-banan till et gatukök för att äta lite och känna efter hur det kändes efter maten. Visade sig att vi åkte hem och planen var att vi skulle spela lite tv-spel hos Sanna men så blev det inte heller, haha. Så trötta var vi!

 

På lördagen vaknade jag upp något mer sjuk än innan, bestämde mig för att åka till apoteket för att köpa det ena och det andra så att jag kunde bli frisk fort. Passade även på att åka förvi Lovans för att inhandla mat och koppel till Dixie. När jag kom in på apoteket frågade jag personalen "Om jag är förkyld och vill bli frisk fort, vad ska jag köpa då?" Så pekade dom på lite saker så valde jag sedan betalade jag och gick. Testade även att gå ut med Dixie i lördags men det var jätte läskigt tyckte hon så vi gick fort in igen.

 

Igår var jag också sjuk men halsvärken hade försvunnit vilket är otroligt skönt. Snoreriet kommer väl vara kvar några dagar till kan jag tänka mig men kanske inte lika pang på som innan. Igår testade jag att gå ut med Dixie igen och då var det mycket roligare att kika omkring och nosa på allt så det kommer nog att gå bra med det där snart.

 

Idag ska jag fortsätta att bekämpa min förkylning och bli frisk eftersom att jag jobbar imorgon och vill kunna göra det utan att må dåligt. Senare kanske jag ska ta ut Dixie på en promenad också, se vad hon tycker nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0