Winter, spring, summer, or fall, all you have to do is call

Hallå mina vänner, nu har jag en dag ledigt från jobbet och jag ska hacka grönsaker till middagen (har lovat mamma). Det blir faktiskt tacos så jag känner att jag kan bidra till den goda maten. Jag har även funderat på att klippa mig idag, egentligen har jag inte råd men saker måste göras ibland. Har även hört av mig till Sanna och frågat vad hon gör, hoppas att hon svarar snart.

Det börjar hända en del saker snart, om två veckor avgår en roadtrip till möjligtvis Norge, Göteborg, Västkusten (möjligtvis många andra ställen också). Efter den veckan börjar jag och Sanna skolan och efter första dagen i skolan får jag hämta mina efterlängtade katter! Blir så lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0