Mitt svullna ben


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!
Jag googlade på bilder på svullnad på smalben och fick upp en bild på ditt ben :-) Jag har exakt likadan svullnad. Har du sökt vård för det? Vet du vad det är? Jag drar mig för att söka ifall de tycker man är lite jobbig... ;-)
Mvh

Svar: Hej Carina!Nej jag sökte ingen vård för det, tror att det var en vanlig svullnad som uppstod när jag tappade ett tungt föremål på benet. Jag har fortfarande ett blåmärke på benet där svullnaden var, plus att jag är lite öm. Enligt mig borde det ha försvunnit nu men det har det inte. Så vänta och se vad som händer med din svullnad, bara du kan gå och inte har för ont så är det nog ingen fara :)
Mvh Mikaela
Mikaela

2012-07-27 @ 23:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0