Det senaste

Igår träffade jag Cissi en stund henne hos henne och Daniel. Som många vet så träffas vi inte särskilt ofta men dom få gångerna vi träffas så är det alltid lika trevligt. Denna gång var vi dock trötta båda två men så är det ibland. Förr i tiden så var det alltid Cissi och jag, varje dag. överallt! Man tänker ofta tillbaka på dom tiderna och saknar ♥

Efter att jag varit med Cissi åkte jag och spelade golft, vilket jag är mästare på *not*, men jag var helt okej! Ganska kul faktiskt och jag antar att det är roligare när man kan det bättre än vad jag kan.
Efter det inköp av mat, middagslagning, film, övernattning.

Och idag runt 11 snåret åkte jag mot jobbet och jag skulle precis hinna i tid men då hette det att bussen var för varm och han kunde inte säga något i högtalarna om att vi skulle avvika från rutten till Björknäs för att byta buss. Så jag kom en kvart försent till jobbet men det var ingen större fara.

Köpte med mig varsin kudde till mig och mamma hem från jobbet.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0