Senaste nytt

Har varit ganska sjuk till och från som ni nog vet nu, så jag har inte varit på praktiken hela veckor men har alltid sagt till att jag är sjuk. Skrev ett långt e-post meddelande till dom igår för att förklara att jag verkligen vill vara hos dom och lära mig och då fick jag svaret tillbaka att dom trodde att jag hade hoppat av och att dom inte behöver en praktikan längre - dom behövde bara det i december.. Skrev att jag skulle komma dit imorgon, alltså idag. Vilket nu känns lite hopplöst pga att jag är sjuk i halsen och har ont, dom behöver inte en praktikant men jag kan vara där ändå.. nja, vet inte riktigt vad jag tycker om de.

Jag ska prata med dom inte och kolla hur dom hade tänkt sig så att jag får veta om jag kan vara kvar och göra någon nytta eller söka en annan praktik eller jobb som jag kan börja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0