På väg hemåt

Sitter på tunnelbanan från Vällingby och längtar hem, glömde hörlurarna hemma så jag kan inte lyssna på musil och det är ganska tråkigt. Tog en morgon shopping 10.40 idag, hittade inte så mycket kul förutom ett linne och en väska som jag kikat på ett tag. Rea på allt såklart, fick betala 150 kr.

Idag på praktiken har jag handlat tidningar för att kolla vad som är inne i bebisbranchen, slagit in paket, skruvat isär en pryl osv. Olliver kom förbi och lämnade sl kortet och pratade en stund.

Nu när jag kommer hem ska jag fylla i ett papper till försäkringskassan och springa ner till brevlådan med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0