Lång promenad idag

Idag gick jag hemifrån mig till Sannas jobb för att hälsa på henne, det jag inte tänkte på då var att det var ganska långt och gå och jag blev helt slut i kroppen. Stannade kvar på Sannas jobb i några timmar och pratade om allt möjligt och sålde ett fint handsmycke till henne från melas.blogg.se.

Runt halv fem tiden gick jag till bussen för att åka hem, hade dock inget busskort så jag skickade iväg en sms-biljett vilket inte var så enkelt som jag trodde. När man har kontaktkort kan man inte skicka efter en sms-biljett utan att ha fått en aktiveringskod från operatören.. "Shit tänkte jag, hur ska jag nu komma hem?" Efter en liten stund ser jag att det står en kvinnlig busschaufför bredvid mig som jag går fram till och frågar/visar mitt sms till SL och allt annat jag fick. Hon frågade vart jag skulle och sa att det var den bussen hon skulle köra så jag fick åka gratis hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0