Läkaren ringde nyss..

Det var båda bra och tyvärr dåliga nyheter, mina levervärden är förhöjda och jag måste tillbaka för fler prover. Vet inte om ni minns att jag låg på sjukhus i oktober, annars kan ni läsa om det HÄR då var mina levervärden inte heller bra + att sänkan var otroligt hög, då hamnade jag på sjukan. Nu vet man inte heller exakt varför mina levervärden är förhöjda, jag har inte druckit på länge så det kan inte vara de.. Är bara så trött på att vara sjuk. Är sjukskriven nu tills vidare.

Kommentarer
Postat av: Celine

Veckans blogg är avgjord! Klicka in på bloggen för att kolla om det var du som vann :)

Lycka till!

2012-01-19 @ 18:30:02
URL: http://celinelf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0