Fredagen den trettonde

Hej där, nu har jag haft feber i 3 dagar samt illamående och huvudvärk. Det roliga med min feber idag är att jag har undertemp, så jag är väl extra kall i kroppen antar jag? Jätte konstigt. Vet att jag ofta hade undertemp när jag var sjuk förr i tiden men har inte haft det på flera, flera år.

Ska kanske gå och lägga mig snart igen för att vila upp mig lite till, det är ju trots allt fredag och då brukar man vilja sitta uppe någon timme extra på kvällen för att se "den där filmen" eller något liknande. Det blir nog fredagsmys med mig själv i min säng hela dagen och kvällen. Det har blivit som en ont cirkel att jag är sjuk hela tiden just nu och jag hoppas att det här är det sista som kommer så att jag kan få vara frisk länge, länge. Vet inte heller hur bra det kan vara för kroppen att vara sjuk varannan vecka? Någon som vet de?

Vi hörs väl lite senare och jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0