Dags att bli frisk

Idag har jag stor städat rummet vilket innebär att jag har:

• Bäddat rent
• Dammat
• Dammsugit
• Vädrat
• Slängt skit i papperskorgen
• Lagt in alla kläder i garderoben
• Ställt tillbaka saker där dom ska stå

Har till och med tvättat rent mina sminkborstar, bort med alla bakterier - dags att bli frisk nu!
Bytt tandborste och sedan har jag duschat rent mig själv också.

Jag hade två anledningar till detta och det är självklart att jag vill bli frisk (städa bort allt skit i rummet) och sedan för att jag fick ett e-post meddelande om ett jobb jag sökte i juni förra året som nu undrade om jag fortfarande är intresserad av jobbet (Fick nytt hopp och ville städa rummet). Blir förhoppningsvis intervju nästa vecka. HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0