Att komma in och från stan igår, var inte lätt.

Detta hände när vi var påväg in till stan, fick vänta på tunnelbanan en kvart utan information om vad som hänt.
Byta till buss i Karlaplan men det kom ingen ersättningsbuss på flera, flera minuter så vi hoppade på en annan buss. Klev av vid Sveavägen och vandrade till Webhallen. Över en timme hade gått när vi nått fram till Webhallen, vilket egentligen ska ta ca: 15 minuter.



Efter allt krångel hoppades jag och min mor på en normal resa hem. Vi hade varit i stan i några timmar för att undvika att få åka bussar runt om i Stockholm. När vi kom ner till tunnelbanan igen så hade dom hittat hunden, allt var frid och fröjd. Tåget skulle komma om 5 minuter.. Men då säger dom i högtalarna att det är förseningar med 13 minuter pga någonting fel som vanligt. Så säg inte att FREDAGEN DEN 13 är en otursdag, den har flyttats till LÖRDAGEN DEN 14!


Kommentarer
Postat av: shamz från perrraa

tur att hunden klara sig, men jag förstår dig, tågtrafiken i sthlm kan vara hemsk! btw vad tycker du om min nya piercing, passar jag i den?



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0