En händelserik helg

Nu är det dags att skiva här igen, såg att jag inte hade skrivit något sen i torsdags.
I fredags hade jag fått ett e-post meddelande från ett jobb jag sökt, dom undrade om jag kunde komma in i butiken idag för att prata lite och det ända jag behövde göra innan var att ringa och bekräfta att jag kunde. Jag ringde både till butikschefen, lämnade ett meddelande på telefonsvararen och ringde butik men inget svar där heller. Jag bestämde mig för att åka dit eftersom att jag vill visa att jag är intresserad av jobbet. När jag kom dit står en man i kassan och viker kläder och verkade inte veta att jag skulle dit idag, ingen förutom han var i butiken men han sa att han skulle berätta att jag var där så skulle dom höra av sig igen.. hoppas hoppas!



Efter besöket i butiken åkte jag hem till Linda som jag inte har träffat på ett bra tag, vi pratade om livet och vad som hade hänt osv.. det var kul att ses igen. Jag höll nästan på att glömma bort att jag skulle vara i Östermalm halv 4 för att möta upp Cissi men jag hann faktiskt i tid. Jag och Cissi hade planerat att vi skulle äta middag hos henne, dricka lite vin/öl och bara snacka om gamla och nya saker i våra liv. Allt blev hur bra som helst, maten var toppen och vi hade massor att prata om och jag hoppas verkligen att vi ses snart igen och gör samma sak.



I lördags åkte jag och Olliver till stan för att gå in på Kulturhuset och kolla på utbildningar eftersom att han ska börja i högskolan, så han ville fråga folk där om saker, ta lite broschyrer sedan blev det en massa skit som hände så vi åkte hem till mig eftersom att vi skulle parta hos Sanna på kvällen.

Runt tjugo i åtta var vi hos Sanna igår och då skulle hon och Zofie ut med sina små voffsingar så jag följde med sedan gick vi in och kollade på Melodifestivalen som inte alls var lite bra denna vecka, blev lite besviken. Kvällen fortsatte med musik, alkohol och underhållning. Senare mot småtimmarna kom vi in i en djup diskussion som alla var med i och efter det gick vi hem och la oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0