Typsikt

Jag kunde inte följa med min bror när han skulle tatuera sig för att jag har fått urinvägsinfektion så jag stannade hemma och har nu druckit 4 liter vatten, det känns iallafall bättre just nu.

Min doktor skulle ringa mig idag och berätta om proverna jag tog i måndags, har suttit och väntat på samtalet hela dagen och så säger jag till mamma: "Jag kanske ska gå och kissa innan doktorn ringer". Går till toaletten och när jag kommer tillbaka har doktorn ringt två gånger och lämnat ett meddelande. Så typiskt att jag missade det. Men hon berättade att proverna var bra.

Kommentarer
Postat av: S.

Hur länge kissar du egentligen? haha

2012-02-02 @ 22:11:35
URL: http://welcometocloudnine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0