Rent&fint

Denna helg har jag och Olliver bara varit hemma hos mig och tagit det lugnt eftersom att han precis har blivit förkyld och hostar m.m. Vi kollade på Melodifestivalen igår och det är ju ett stort skämt! Hur kunde Björn Ranelid gå vidare med den där låten? Folk måste ha röstat på den för att det var ett stort skämt eller något?! Jag hoppas att det är bättre låtar nästa lördag.

Nu har jag precis städat klart rummet, bäddat rent osv så att jag inte ligger och sover i Ollivers mysiga förkylningsbakterier. Vill inte bli sjuk igen, speciellt inte nu när jag ska vara på AF imorgon och på tisdag ska jag träffa 12-15 arbetsgivare så det skulle bara bli helt fel om jag blev sjuk, om ni förstår? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0