2012-02-24

Hej alla. Jag är så glad över att jag fick sova ordentligt inatt, jag mår även bättre i strupen så snart är jag frisk igen. Jag ska fortsätta att kämpa i mig te med citron och honung, vitlök och annan stark skit på mackor osv.

Min mamma blev också sjuk i onsdags, verkligen jätte sjuk, hon hade hög feber - tror att den har gått ner lite nu och idag ska hon åka till våran husläkare för att se om hon kan få någon medicin eller liknande. Det var såhär igår att min mamma svimmande från ingenstans och slog i bakhuvudet i golvet, jag hörde bara en smäll och trodde att det var min bror som höll på med något i sitt rum. Sen var jag tvungen att gå ut och kolla och då ligger min mor helt utslagen på golvet och pappa berättar att dom har ringt efter ambulans. Dom kom och hon fick stanna hemma iaf..

Jag önksar ingen denna sjukdom, den tar på hela kroppen och du orkar inte göra så mycket alls - bara ligga i sängen och glo på serier eller något.

Vet inte alls vad som händer i helgen, vet inte om jag och Olliver kan ses, vi kan iaf inte vara här.. Jag vet inte om jag är så pass pigg att jag kan åka till honom. Det blir nog stanna hemma I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0