Långsam helg

Började jobb igen i torsdags sedan fick jag ledigt på fredagen och då åkte jag och mamma in till djuraffären i stan för att handla lite mer saker till katterna. Gick även in i några klädaffärer för att kolla in vad som fanns kvar på rean, det var inte så mycket intressant - fick med mig en tröja och ögonskugga hem.

Igår var det jobb från 11.00 - 16.00 och det känns verkligen som en evighet att vara där.. och idag börjar jag 11.30 - 16.00. Fick ledigt på måndag också sedan är det jobb från tisdag - fredag, ska se om jag kan få vara ledig på fredag eller sluta tidigare för att komma i tid till Sannas kräftskiva/födelsedagsfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0