Göra ett eget fotoalbum

Idag skickade jag in lite bilder till framkallning som jag ska sätta in i ett fotoalbum. Hela idéen fick jag från tidningen Cosmopolitan som jag fick av min kollega en dag efter jobbet för att ha något att läsa i när jag åkte hem. I tidningen stod det "15 saker du måste göra innan du blir 30". Nr 3 lyder såhär: "Gör i ordning ett riktigt fotoalbum och inte bara ett på Facebook. Det kommer att vara ett bevis på allt roligt du gjorde när du var ung." Så då slog det mig att det måste jag göra! Kanske blir fler än ett album men till en början blir det ett. Nu väntar jag bara på att bilderna ska komma hem och att jag ska inhandla ett fotoalbum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0