2012-08-17

Igår jobbade jag till stängning och efter det skulle jag åka till Sannas kräftskiva/födelsedagsfest. Mötte upp Cissi i Torsvik och så gick vi tillsammans till lokalen.

Alla hade precis ätit klart när jag och Cissi kom dit så jag satte mig vid ett bord utomhus och började äta, det var smaskens. Önskade dock att jag hade haft fler kräftor i min hink men jag hade iallafall bröd att mumsa på också. En stund efter maten blev jag bara tröttare och tröttare pga att jag hade jobbat och inte fått sova ut på hela veckan. Men jag hoppas inte att någon tog illa upp av de.

Här är Sannas present som vi delar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0