Heja heja!

Det är mycket jobbsökande nuförtiden för min del och jag hoppas innerligt att det snart är någon som nappar så att jag kan börja jobb. Ska bli så kul och jag hoppas också att jag kommer in på butikssäljarutbildningen till hösten så att jag får mer lärdom av butiksarbete. Butik är något som jag just nu känner är det jag vill göra, men vem vet vad man hittar på i framtiden. Antingen blir det butik i många år eller så blir det vad som helst och sedan kanske jag pluggar till något annat. Det är ganska spännande att inte riktigt veta hur saker och ting kan utvecka sig genom åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0