Fredagen den 13e

Det blev en mycket lång dag igår då jag följde med Sanna till läkaren vid halv 6 här på ön som skickade henne vidare till Karolinska sjukhuset. Tror vi lämnade Karolinska vid 00.00-tiden inatt när vi hade suttit där i flera timmar och väntat på en doktor. Kom hem ganska sent och trodde att jag skulle sova länge, länge idag, det visade sig att det inte blev riktigt så heller.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Fredagen den 13e idag alltså, vad trevligt!
Siffran 13 symboliserar en hel del olika saker för mig, både bra och dåliga kan man nog säga.

Iförrgår gjorde jag mitt EU-leg och gissa vad? Igår fick jag ett sms av polisen att mitt leg var klart för hämtning, gick otroligt fort så jag ska kila dit snart och hämta det hade jag tänkt. Vad händer i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hihi!! Jag visste inte att man kunde göra så ! Nu har jag lagt in den rätt :)

2012-04-13 @ 11:09:57
URL: http://photosinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0