Arbetsintervju den 9/5

Heja Mikkis, friskt humör, skjortan hänger utanför.. eller något!

Hej mina vänner, ni läste rätt jag har blivit kallad på en arbetsintervju onsdagen den 9/5. För att göra detta mer spännande tänker jag inte berätta om tjänsten jag sökte men kan säga att den inte ligger på Lidingö utan man måste åka buss från Slussen osv, spännande? Märker nog hur det kittlar i fingrarna på er nu, så kommentera or something om ni vill veta.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Planer för veckan:
Ska försöka ta mig till Täby i veckan för att kolla hur far min jobbar osv. Och självklart ingår söka jobb i varje dag också men känner inte att jag behöver skriva det.

Måndag/Valborg: Inga planer än sålänge. Kom med förslag eller bjud med mig dit ni ska?
Tisdag: Nej, så långt har jag inte kommit än.
Onsdag: Sanna ska äta middag hos mig!
Torsdag: Vet inte.
Fredag: Ny helg, nya möjligheter.
Lördag: Ny helg, nya möjligheter.
Söndag: Ny helg, nya möjligheter.


Kommentarer
Postat av: Linda

Wiiie! Fan vad kul!! Håller tummarna

2012-04-30 @ 16:52:28
URL: http://powor.blogg.se/
Postat av: Panda

Grym blogg. =)
Varför slutade du skriva???
// Panda

2012-08-04 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0