Och såhär gick det till..

Kommer till doktorn 10.37 har tid 10.45, klockan 11.00 börjar jag undra vad som händer eftersom att jag inte har fått träffa någon läkare än. Det ända jag märkt under väntetiden var att en person kom och ropade efter "Anders Larsson" ni som känner mig kanske ser en likhet i det också. Läkaren hade trott att jag var en kille på grund av mina efternamn som hade blivit till ett förnamn och efternamn. Efter 11.00 kilar jag iväg och frågar vart min läkare är, hon ringer upp och läkaren påstår att hon har ropat upp mig flera gånger, alltså Anders Larsson. Då säger hon som pratar med läkaren i telefonen - "Men det är en Hon, hon heter Mikaela." Så allt vart pannkaka! Runt 11.30 fick jag träffa läkaren och hann precis ta blodprover och kissprov innan dom stängde för lunch. De snabba proverna fick jag reda på idag och allt såg bra ut, resten vet jag inte än men får nog reda på det nästa onsdag då jag ska tillbaka till doktorn för mer skit.

Hon trodde att jag hade magkatarr men hon var inte helt säker och därför skulle jag komma tillbaka nästa onsdag och fortsätta undersöka mig. Hon vill att jag ska få köra ner i kamera i magen för att kolla så allt är som det ska. Vill helst inte göra det, men jag måste väl.. Har medicin nu och jag hoppas att den hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0