Lite annorlunda kväll..

Olliver kom hit rätt tidigt idag, han pluggade ett tag medan jag kollade på film sedan sov vi lite innan middagen. Jag mådde inte så himla bra under dagen idag, vilket jag trodde att jag skulle göra eftersom att jag mådde bra igår. Hur som helst så bestämde vi att Olliver skulle åka hem så att jag fick vila ifred.. vilket samtidigt suger men är sant. Är i alla fall glad att han var här ett par timmar! Detta betyder att svamp plockningen imorgon inte bli av, det suuuuger så mycket. Ville hitta lite svamp, men än är det inte förbi.

Nu hoppas jag att jag är frisk till på fredag eller innan så kanske jag kan åka till min fining och hälsa på. Sådärja, då återgår jag till min film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0