Jag vet att jag är sämst på att blogga just nu..

Mår inge bra men det börjar bli bättre känner jag, så förhoppningsvis ska jag, mamma och Olliver plocka svamp på onsdag. På fredag blir det "VIP" shopping på H&M med mamma från kl. 07.30 - 09.30 har jag för mig, man blir även bjuden på frukost! Efter det kanske man åker hem och vilar lite för på kvällen blir det kanske krogen med Olliver, Kimmen och Annie men jag ska inte dricka. Ska hålla mig ifrån drickat ett bra tag nu.

Nu ska jag kolla på en film eller två och sedan sova, hoppas ni alla har haft en bra dag och att er vecka blir toppen! Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0