Äcklig brud..

Japp, det var mitt smeknamn när jag klev av nattbussen. Anledningen till detta var att vi stod alla på ett led för att komma på nattbussen och så kommer det en kille och tränger sig föra alla och går rakt på bussen. Personligen så tycker jag inte att man gör så, för du kommer ändå komma på bussen, den lämnar ju inte dig kvar.. Så jag börjar knuffa på den här killen för att få honom att hamna bak i kön igen men icke, han trycker sig fram bland alla. Men vad kan man egentligen förvänta sig av en ung, omogen, wannabe tuff pojke? Dom lär väl sig när dom är 30 att man inte gör så. Men iallafall så fick jag mitt vackra smeknamn igår - "Äcklig brud".

Förövrigt var min kväll bra med middag på Engelen med Annie, Kimmen, Mårten och Olliver sedan bar det av till Sjätte tunnan/Medeltidskrogen för att fortsätta kvällen, då även Ludde kom förbi. Det var blandat med folk där och vissa var kanske lite för underliga för oss andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0