Paranormal activity 3 igår

Den var skrämmande men som tur var kunde man i alla fall somna bra efter filmen vilket jag först inte trodde. Vill inte säga så mycket om filmen för er som inte sett den än.

Kvällen igår var trevlig, vi möttes upp i stan och det blev lite fel med bokningen av biljetterna 21.00 så vi fick gå 23.10 istället men det bästa av allt var att vi fick biljetterna gratis på grund av allt som gick snett, kul va? Gratis bio sitter aldrig fel, dock fick vi sitta längst fram. Förutom det så åt vi på Pizza Hut och hade det allmänt trevligt sedan bar det av till Kungshallen till något ställe där man kunde dricka öl. Efter några timmars ätande och drickande var det dags att se filmen.

Nu ska jag och Olliver åka och kolla upp en skum sak som Frida hade sett ute mitt i ingenstans på hennes promenad. Det kanske är ett lik....eller inte! Vi får se. Efter det ska vi träffa Kimmen och Annie för en dag på IKEA osv. Jag hoppas på att jag får köpa mig lite sushi också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0