Nästa akutmottagningen på Danderyd..

Var hos doktorn idag och kom nyss hem och jag mår även bättre idag men inte enligt min doktor. Min sänka är över 160 och den ska ligga under 10 så jag ska in till akuten och hon sa "Jag tror att du kommer att få sova där". Men jag hoppas inte det. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att vi kan ge oss av och få detta gjort. Juste min läkare tror att det här har med magen att göra och kanske även blindtarmen... Hope NOT!

Jag kanske bloggar från mobilen sedan så att ni får veta vad som händer, ni som känner mig kan ju slänga iväg ett sms om ni vill veta vad som händer med mig. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0