Måndag även kallad Halloween

Jag har träningsvärk i benen idag på grund av allt promenerande upp och ner och hit och dit igår. Det blev mycket gjort igår - Rusta, Chilli, Zoo affär, mat, IKEA har säkert glömt något nu bara för det. Men det köptes lite saker speciellt från Annie och Kimmens håll eftersom att det är dom som ska flytta men jag och Olliver köpte lite krimskrams vi med såsom, nya kuddar till min säng, stora glas till honom, lite snacks lite båda och doftljus till mig som man kan gotta sig med hela vintern och hösten.

Nästa helg ska jag kanske på en mässa i Älvsjö och på fredag blir det kanske middag med Annie, Kimmen och Olliver och film mys såklart. Sedan finns det en gratis konsert som Comviq håller i som är på söndag på Cirkus i Stockholm men den kommer jag nog inte gå på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0