Jag hatar migrän!!!

Migrän i 7 timmar är också jättekul... jag tagit mina piller jag har fått av doktorn för sånt men det funkar inte, jag tog en citodon extra stark nej men vet ni vad? Det funkar inte heller. Jag mår illa, jag får inte i mig någon mat! Jag är så jävla trött på att må dåligt och varför ska min mage drabbas hela tiden? Har varit olika sjuk i över en månad men magen drabbas alltid.. JAG HAR INGEN MAGE KVAR!! Ge mig mitt liv tillbaka, jag försvinner en liten bit för varje dag som passerar.

Vill inte bli size 0 igen...

Tandpetare till arm liksom... COME ON!??

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0