Sova tidigt idag, stor dag imorgon

Imorgon ska jag åka och träffa en person från Köp guiden och få lite mer information angående jobbet jag ska utföra framöver när dom behöver. Så jag tänkte vara duktig och sova i tid så att jag är pigg och glad imorgon till mötet som är klockan 11.00.

Köp guiden är ett företag som delar ut reklam häften i centrum runt om Stockholm och även andra städer, I guess. Så nu har jag fått chansen att vara en av dom som jobbar med dom. Hoppas vi ses någonstans i stan och att du tar ett häfte med dig - kanske hittar du ett jätte bra erbjudande i häftet på te.x. en affär med 50 % på någon vara? Varför inte när häftena är helt GRATIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0