Slutade tidigare och träffade..

Som rubriken säger så slutade jag tidigare idag, 1 timme och 40 minuter tidigare för att vara exakt. Jag kilade då iväg genom Kista galleria för att ta mig till tunnelbanan och åka hem för att träffa Mellis en snabbis innan det var dags för middag. Länge sedan vi sågs och mycket prat om nytt och gammalt.

Det är så kallt ute nu så vi blev båda som två isbitar så vi gick till ICA Kvantum några minuter innan jag skulle hem för att Mellis skulle handla lite och så. Nu sitter jag här vid datan, har nyss börjat koppla av och det är så skönt att jag är ledig resten av denna vecka. På måndag blir det jobb igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0