Lördagen den 26 november 2011

Igår jobbade jag vid Gallerian men först åkte jag förbi kontoret för att hjälpa till med ett par kartonger fulla med rabatter. Vi åkte och lämnade av dom sedan bar det av till Gallerian och det tog oss bara 2 timmar sedan fickvi gå hemåt men inte jag för jag skulle stanna i stan och vänta på att Olliver kom in.

Mötte upp honom vid Östermalm där vi skulle på bio senare på eftermiddagen, Biograf Park. Vi såg Twilight och det var faktiskt bra, hände en hel del i denna film undrar vad som händer här näst. Innan bion åt vi på TGI Friday's och julshoppade. Det blev en hel del julklappar köpta igår så nu kan man hålla sig något lugn.

Söndagen den 27 november 2011
Idag åkte vi till Kista Centrum för att jag ville kolla lite i affärerna där, köpte ett par mjukisbyxor men dom är lite för fina för att vara mjukisbyxor så jag vet inte riktigt om det är de. Fick skjuts hem av Olliver och nu sitter jag här och ska snart komma till ro med lite One tree hill och sedan sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0