Igår var en bra dag..not!

Åkte till jobbet i Sollentuna och får veta att jag ska till Helenelund med en kollega, när tåget kommer lastar vi på våra två kartonger eftersom att kärran vi hade inte gick att rulla in i tåget pga glappet mellan plattformen och tåget. Vi ställer in kartongerna och min kollega ska ut och hämta kärran och då stänger dom dörrarna och tåget börjar åka.. helt idiotiskt. Jag står ensam på tåget med två kartonger som väger bly så jag var tvungen att fråga närmaste människa om hjälp av med ena för annars hade jag förlorat en på tåget, vilket nog inte hade varit lyckat.

Jag sitter ensam i Helenelund och väntar på att nästa tåg ska komma och det tar ungefär en kvar, sedan var vi på plats iallafall. Jag sätter ner ena kartongen på kärran och får världens smäll rakt i huvudet av handtaget till kärran. Fick jätte ont i huvudet och var tvungen att sätta mig ner lite snabbt sedan gick vi vidare. Märkte att jag började må illa men det gick över efter ungefär en timme. Jag är öm i huvudet idag också och det är inge kul alls. Det räcker med att jag fortfarande har ont i halsen och är seg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0