Helgen

I fredags var det middag och film mys hemma hos Kimmen och Annie, vilket var trevligt som alltid. Vi köpte färdig mat så att alla kunde ta vad dom var sugna på och filmen vi såg hittade vi genom att söka på bra skräckfilmer på IMDB. Om jag minns rätt så hette filmen "The Strangers" och den var bra, lite förvirrande men det kan man leva med.

Lördagen blev en shopping dag och ett besök till gravplatser för att tända ljus. Jag har skaffat mig ett par nya skor som jag älskar så mycket. Det kommer nog upp en bild senare. Mot kvällen gjorde jag och Olliver egen pizza och myste framför tvn.

Idag har vi inte gjort så mycket, jag sitter och kollar jobb och sen ska jag åka hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0