Glömt att berätta detta

Igår klockan 19.00 som sagt var jag på VIP Shopping av skor på FEET FIRST inne i stan. Jag och mamma kom dit halv sju och tänkte att vi kunde smita in på H&M ett tag tills det blev dags. Det var nog det sämsta vi kunde ha gjort för när vi kommer ut från H&M är det kö överallt för att komma in i affären och köpa skor.

Klockan 19.35/19.40 kom vi äntligen in i affären, fick lite dricka, muffins osv. Det var fullt med folk överallt, alla var som galna där inne. Jag och mamma började kolla på skor men det visade sig att ingenting tilltalade oss.. Vi gick ut och hoppade in på en annan H&M som hade öppet till 20.00 det var bara fem minuter kvar till stängning så efter det gick vi in på Åhléns och kollade runt och där köpte jag glitterspray till håret som jag tänkte ha på nyår.

Vi kom väl hem runt 21.00-tiden och då var jag helt slut och hade ont i halsen som jag skrev förut men idag har jag inte känt av halsen bara huvudet som jävlas med mig. Har haft huvudvärk hela dagen och är riktigt trött på det nu.

Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: Härligt :)! Vi ska till kista! tycker det är så skönt att gå runt inomhus ;)! Ja, hur går det på jobbet? :) är det kul?

2011-11-25 @ 09:41:19
URL: http://photosinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0