Första dagen på jobbet avklarad

Kom hem runt halv 8 och har inte hunnit äta ännu men ska göra de snart, tänkte hoppa in i duschen lite fort så att man får bort all skit från sig. Har lagom ont i fötterna och antar att jag kommer ha det i ett par dagar innan jag vänjer mig.

Imorgon blir det jobb utanför Åhléns i T-centralen, hoppas att det går lika bra som idag eller till och med bättre. Efter jobbet ska mamma möta upp mig så ska vi på någon "VIP shopping" grej igen som börjar kl. 19.00.

Planerna för kvällen är att se Ensam mamma söker, missade tyvärr det igår så säg inget innan jag vet vad som hände! Antar att jag kommer somna rätt tidigt också, men ha det bra.

Kommentarer
Postat av: S

åh, kanske svänger förbi och säger hej! :) Beror helt på om jag lyckas röra mitt feta arsle till stan för julshopping som varit planerat i någon vecka nu. haha.

2011-11-23 @ 02:25:59
URL: http://welcometocloudnine.blogg.se/
Postat av: Linda

köp ett par bra joggingskor som inte belastar fötterna så mycket och så att du får bra hållning! =)

2011-11-23 @ 09:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0