Ändrade planer

En person från Köpguiden ringde idag och frågade om jag kunde komma till kontoret imorgon innan jobba och hjälpa henne att bära in några kartonger i bilen och sedan skjutsar hon mig till jobbet, självklart sa jag ja. Ska vara där lite efter klockan 10.00 så nu ska jag upp tidigare imorgon. Fick dock veta att jobbet imorgon kommer gå snabbt så det är skönt att veta, då får jag och Olliver mer tid att glo runt i stan.

Idag slutade jag också tidigare för att vi blev klara snabbt och nu ska jag och Olliver bara kolla film och sånt tills det är dags att knyta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0